loading...
طنز
میلاد بازدید : 5 یکشنبه 1393/04/15 نظرات (0)

حیف نون دلستر می خوره میگه من مستم میگن بابا این که مشروب نیست میگه میخواستید زود تر بگین من دیگه مست شدم

 

****************

حیف نون تو جبهه یه نفررو دفن میکنه طرف هی میگه بابا من زنده ام حیف نون بابیل میزنه تو سرش میگه خفه شو الان بدنت گرمه نمی فهمی وگرنه تو شهید شدی

**************

یارو بازن وبچش میره خونه میبینه بو گاز میاد میگه کسی لامپ روشن نکنه من خودم فندک دارم

*******************

یارو به زنش میگه دیروز چت بود میگه هیچی میگه امروز چته میگه هیچی میگه نبینم فردا چت باشه

************

یارو خودشو تو آب دریا می بینه میگه وااااااای خر دریایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خنده کن و شادباش که حکیم ارد بزرگ میگوید: چه زیبایند آنانی که همیشه لبخندی برلب دارند .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه جوکایی رو بیشتر می پسندید؟؟؟؟؟
    وبلاگ رو چطوری دیدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 861